jueves, 2 de abril de 2020

Educación Física na casa. Sesión 12. Deportes olímpicos: tiro con arco.

Iniciamos aquí unha serie de vídeos cunha temática concreta: os deportes olímpicos. Xa me comentaron as profes de terceiro curso que vos mandaron uns retos olímpicos "caseiros" e que saíron cousas chulísimas. Unha mágoa que eu non poida velas, pero xa se me ocurriu unha idea para solucionar isto. Creei unha conta de correo electrónico específica para estes días de confinamento e todos os alumnos/as que queirades poderedes enviarme fotos ou pequenos vídeos sobre as vosas creacións relacionadas coa Educación Física, ben coas ideas que vos fun aportando nestas últimas semanas a través dos vídeos deste blog ou ben coas que foron froito da vosa imaxinación.
O que máis boto en falta estes días é o feito de non poder vervos nin poder falar con vós. Tampouco sei se os vídeos que estou a subir ao blog os estades vendo ou non; nin tampouco sei a vosa opinión acerca de si vos gustan ou non. Así que agradecería que me enviásedes cousiñas que estedes facendo estes días e que estén relacionadas coa materia de Educación Física. Para facilitarme o traballo poñédelle nome, apelidos e curso a todo o que enviedes.

Quédavos aquí a conta de correo electrónico: efnacasa@gmail.com

Sesión 12. Deportes olímpicos: tiro con arco.

Aquí tedes información interesante neste enlace:

1 comentario: