O xogo que vos presento hoxe é difícil, xa que aparte de ter moitas regras, éstas son algo complexas. Pero se non esquecedes a regra principal, e se ides adaptándovos coa asimilación das outras regras segundo avanza o xogo, seredes uns fenómenos e enseguida dominaredes o xogo. Explícovolo máis abaixo con máis detalle.
Estamos ante un xogo de estratexia, de solución múltiple. É dicir, que antes de realizar unha tirada debo de pensar previamente en cal pode ser a acción máis axeitada para cada momento. Lembrade, sobretodo os maiores, o que comentamos de percepción-decisión-execución.
A pesar de que as regras aparecen no vídeo acompañadas de imaxes, vou determe aquí en explicalas para que o vos sexa algo máis sinxelo aprender o xogo.
Regra principal: Cando os tapóns están no seu medio campo correspondente nunca poderán ser pillados.
Resto de regras:
- As tiradas van alternándose. Primeiro lanza unha persoa un tapón do seu equipo e a continuación tócalle o turno ao adversario. Así sucesivamente.
-Se un xogador/a (tapón) invade a metade do campo contrario, poderá ser pillado se o contrario (tapón doutra cor) impacta sobre el. Nese caso darédeslle a volta a ese tapón para indicar que foi pillado e que polo tanto deberá permanecer sempre inmóbil no sitio, a non ser que un xogador/a do seu equipo (tapón da mesma cor) impacte sobre el, momento no que quedará salvado.
- Cando un tapón saia fóra do campo de xogo, colocarase sempre na beira do lugar exacto por onde saíu.
- Cando un tapón roube a bandeira (tocar a bandeira co tapón), volverá a lanzar novamente para intentar cruzar coa bandeira cara o seu campo. Este é o único caso no que unha persona lanzará 2 veces seguidas. A bandeira colocarémola dentro do tapón, e soamente se considera a partida como gañada se esta non cae fóra do tapón no momento en que este regrese para o seu campo. Se caese cara fóra do tapón, este permanecería no lugar no que quedou e a bandeira haberá que levala novamente á esquina inicial, onde estaba ao inicio do xogo.
- Non está permitido colocar un tapón a modo de "perrito guardián" da bandeira. Respetade unha distancia considerable.
- Decidide con cantos tapóns xoga cada equipo. Que sexa sempre o mesmo número.
Sesión 7. O xogo de roubar a bandeira con tapóns
Que guay
ResponderEliminar